Helgen :)

Helgen :)
Fredag: Mormors begravning och sedan fika med alla på silverbullet (Hos min morbror) Och sedan efter det vart det en sväng förbi pappa och ta det lugnt sedan vidare till morbror Christer och äta mat med alla och sen drack dom lite. Sen senare på kvällen vart det att åka hem till älsklingen och söva :).
Lördag: Blev väckt vid klockan elva typ tror jag klockan va, sedan göra sig i ordning för att jims släckt skulle komma och fira honom. När dom kom blev det smörgåstårta och vanlig tårta riktigt gott. Sen myste jag lite men hans minsta släkting som va fyra månader, riktigt söt bebis. Sen senare på kvällen blev det tacos med hans mamma, pappa, syster, Nina, jim och David ? är inte säker på vad han hette. Riktigt mysigt i alla fall, sen spela vi lite men jag och jim gick det va inte riktigt våran grej det där hehe.
Söndag: Vart en lugn slappar dag riktigt mysigt det med :D <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0