Dagiset 1-3 Åringar :)

Dagiset igen :D

Äntligen frisk igen och ny ork, så imorgon blir en ny dag på dagiset med alla underbara barn. Ser verkligen fram i mot att komma tillbaka till allihop. Jag är så glad att jag fick komma till det här dagiset och ta hand om alla barnen och leka med dom. Och personalen är lika snälla dom har aldrig trivts så här bra på någon praktik plats och det bästa är att jag ska va här till sommarlovet och kanske längre om jag har tur. För er som aldrig har prövat på att va på ett dagis så tycker jag ni ska göra det för man får verkligen uppmärksamhet och känna sig omtyckt :) <3



Kommentarer
Postat av: Modestyblaise2

Hejsan Mallan

Röstar på dig ...när jag kommer ihåg....minnet du vet.....Önskar dig lycka till....kram Modestyblaise2

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1234522

Postat av: Spiritlight

Guuuu, vad söt unge!!

2009-03-11 @ 07:33:58
URL: http://www.metrobloggen.se/spiritlight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0