Dagen jag aldrig glömmer!

05-Feb-2009

Det va en helt vanlig tisdag trodde jag, jag vakna av att mamma ringde mig och fråga om jag skulle med till sjukhuset och träffa mormor som då hade blivit jätte sjuk, mamma sa att nu handla det bara om att hon hade några dygn kvar att leva. och då ville jag självklart med och få träffa henne innan om hon dör. vi kom dit och doktorn tog med oss till ett annat rum och då trodde jag det redan va försent, men se
n kom det fram till att han först bara ville förklara läget. han berätta det att hon va ner sövd för hon hade så ont och kunde inte andas själv så hon fick hjälp av en maskin. tillslut fick vi komma in till henne och det va riktigt hemskt att se det. några timmar senare så körde mamma mig till min kille Jim för att jag skulle sova där. nästan framme där ringer min morbror och säger att det bara handlar om några timmar kvar nu, men jag åkte ändå ut till jim och bad mamma ringa om hon dog, en timme senare ringer mamma och då ville jag att hon skulle hämta mig, så åkte vi till sjukhuset igen så fick jag se henne, och känslan av att stå där va obeskrivlig tiden stod helt stilla en minut kändes som flera timmar och alla tankar. Det värsta är att nu vart hon den tredje för mig som stod mig nära och dog innon ett halvår. Första va mitt ex Jerry några veckor efter att det tog slut dog han ingen vet fortfarande varför, och lite efter det dog Marcus världens bästa vän, och det jag aldrig kommer få veta är varför han tog livet av sig... 






This story is my world!








Kommentarer
Postat av: Spiritlight

Mmmm....det är obeskrivligt den känslan då en människa inte längre finns kvar i sin kropp. Det är som att befinna sig i ett vakum.

2009-03-09 @ 10:45:58
URL: http://www.metrobloggen.se/spiritlight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0