Modell :)

Tjoho allihoppa :)

Nu är det såhär jag är medlem på modelljakten för att jag då självklart vill uppfylla min drömm sen länge tillbaka att bli modell, och det finns en lista som heter topp 40 det finns topp 40 tjejer och topp 40 killar och jag ligger väldigt bra till på top 40 tjejer och det är jag natuligt vis super glad för. Och det vore så otroligt roligt om du ville rösta på mig, det är helt gratis det är bara att klika på den gröna tummen upp :) <3


Kolla gärna in och rösta, såhär gör du:
  1. Gå in på modelljakten.se
  2. sök på 930527
  3. Tryck på den gröna tummen upp
  4. och kolla gärna in topp listan 
Obs! du kan bara rösta en gång pär dygn








Kommentarer
Postat av: Spiritlight

Nice, den var jätte fin din sida. Ska genast länka till dig från min blogg.

2009-03-09 @ 10:43:57
URL: http://www.metrobloggen.se/spiritlight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0