:'(

Fyfan vad jag skäms för det här! Jag ångrara mig så jävla mycket så det inte är sant, jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Önskar att detta inte hade hänt, är så sjukt glad att jag fortfarande har kvar dig. Jag vill bara att allt ska bli som förut. och jag fick en chans och lovar att ta väl vara på den! Du är det absolut finaste jag har och jag älskar dig så sjukt jävla mycket hjärtat. Vill absolut inte sabba det vi har! Förstår inte vad fan jag tänkte med inte va det hjärtat i alla fall.... om det bara gick att vrida tillbax tiden. Du är den jag vill leva med för jag älskar dig så sjukt mycket, du och jag <3 Jag vet inte ens vad jag ska skriva finns inte ord för hur ledsen och dåligt  jag mår för det här...












Eva-Lena den här sången är te dig.
Om jag kund vrid baks tidn,
om jag kund finn en väg.
skulle jag sägt alla saker jag int' sa, min vän.

Eva-Lena du betyd allt för mig
det spelnt nån roll va än Sven-E än säg
jag vill att du ska vara här varje dag,
du stod i bodegan, jag blev så glad.

Jag vet int vad som hände då,
den kvällen när du knacke på,
jag vet du börje grin.

Men snälla;
Om jag kund vrid baks tidn,
om jag kund finn en väg.
skulle jag sägt alla saker jag int' sa, min vän.
Om jag kund kom till Ume,
jag skull ta hem dig då.
Eva-Lena snälla, jag höll av dig så.

Jag kund int somna efter du hade gått,
låg där i sängen å tänkt på allt jag kund fått.
Du for till Ume kanske träffe nån där,
å jag fick aldrig veta vad kärlek är.

Jag skulle lyssnat på en Jan-E,
å bärre rest mig upp å gått,
jag vet att jag var feg.

Men snälla;
Om jag kund vrid baks tidn,
om jag kund finn en väg.
skulle jag sägt alla saker jag int' sa, min vän.
Om jag kund kom till Ume,
jag skull ta hem dig då.
Eva-Lena snälla, jag höll av dig så.

(Om jag kund vrid baks tidn)
Om jag kund vrid baks tidn
(Om jag kund vrid baks tidn)
Om jag kund finn en väg
då skulle jag sägt alla saker jag int' sa,
(Om jag kund vrid baks tidn)
Eva-Lena snälla, jag höll av dig så.

Jag vet int vad som hände då,
den kvällen när du knacke på,
jag vet du börje grin.

Men snälla;
Om jag kund vrid baks tidn,
om jag kund finn en väg.
skulle jag sägt alla saker jag int' sa, min vän.
Om jag kund kom till Ume,
jag skull ta hem dig då.
Eva-Lena snälla, jag höll av dig så.

Om jag kund vrid baks tidn,
om jag kund finn en väg.
Eva-Lena snälla, jag höll av dig så.

Om jag kund vrid baks tidn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0